/Files/photogallery/732/Screenshot_20210420-202610_Word.jpg/Files/photogallery/732/Screenshot_20210420-202515_Word.jpg/Files/photogallery/732/Screenshot_20210420-202544_Word.jpg/Files/photogallery/732/Screenshot_20210420-202557_Word.jpg/Files/photogallery/732/Screenshot_20210420-202727_Word.jpg/Files/images/prozorst_shkoli/IMG_20171110_100827.jpg/Files/images/prozorst_shkoli/IMG_20171110_100842.jpg/Files/images/prozorst_shkoli/IMG_20171110_100854.jpg/Files/images/prozorst_shkoli/IMG_20171110_100909.jpg/Files/images/prozorst_shkoli/IMG_20171110_100946.jpg/Files/images/prozorst_shkoli/IMG_20171110_101002.jpg

Проектна потужність 190
Ліцензований обсяг осіб які навчаються 190
Фактичний обсяг осіб які навчаються 61

Школа обладнана пандусом (1 поверх)

Шубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

вул. Воробчук, 6, с.Шубівка, Кагарлицького р-ну, Київської обл.09264, тел.: 0457331223,

e-mail: shubivkaecol@ukr.net

н/п

Виконані роботи

Грошовий еквівалент

1

Ремонт спортзалу

50000 грн.(Місцевий бюджет)

2

Заміна освітлення

40000 грн. .(Місцевий бюджет)

3

Заміна дверей : вхідні, в спортзалі

та на запасному вході

Заміна вікон у підсобних

приміщеннях та веранді

40000грн. .(Місцевий бюджет)

4

Меблі для учнів першого класу

14490 грн. .(Місцевий бюджет)

5

Ремонт класних приміщень

2700 грн.(Батьківські кошти)

УКРАЇНА

КАГАРЛИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

Шубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

вул. Воробчук, 6, с.Шубівка, Кагарлицького р-ну, Київської обл.09264, тел.: 0457331223,

e-mail: shubivkaecol@ukr.net

. Склад піклувальної ради школи

Бура Ліля Юріївна - вчитель, голова піклувальної ради школи

Каськун Людмила Володимирівна - вчитель початкових класів, секретар піклувальної ради

Широкоступ Олександр Васильович– голова ФГ

Широкоступ Микола Васильович – голова села

Бурлачук Людмила Володимирівна— медпрацівник

Бурий Петро Михайлович — депутат райради

Блага Леся Юріївна — бухгалтер ФГ «Широкоступ»

Сиволоцький Іван Іванович – робітник школи

План засідань піклувальної ради Шубівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 2019 – 2020 навчальний рік

ВЕРЕСЕНЬ

1. Розгляд і затвердження плану засідань піклувальної ради на 2020-2021 н.р.

2. Про склад піклувальної ради на 2019-2020 навчальний рік.

3. Про стан підготовкиШубівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів до нового навчального року та надання допомоги у створенні умов освітнього процесу.

ЛИСТОПАД

1. Про результати надання допомоги категорійним дітям: сиротам,

напівсиротам, позбавленим батьківського піклування, інвалідам, учням з багатодітних сімей та учням батьки яких перебували або перебувають в зоні АТО.

2. Підготовка шкільного приміщення до зими.

БЕРЕЗЕНЬ

1. Розгляд плану ремонту школи, обладнання, меблів, книг, навчально- наочних посібників.

2. Про оздоровлення дітей школи в навчальний період та під час літніх канікул.

3. Організація роботи по озелененню території школи.

4. Про матеріальне заохочення учителів ; учнів.

5. Проведення благоустрою спортивних площадок.

ЧЕРВЕНЬ

1. Про підготовку школи до навчального року, складання і затвердження плану заходів.

2. Про сприяння залученню додаткових джерел фінансування школи.

3. Проведення упорядкування шкільної території, огорожі.

4. Про співробітництво зі спонсорами школи.

5. Про підсумки роботи Піклувальної ради у 2019-2020 навчальному році та визначення напрямків роботи на наступний навчальний рік.


Положення про піклувальну раду школи

1. Загальні положення

1.1. Піклувальна рада школи (надалі — піклувальна рада) створюється відповідно до нормативної бази створення і діяльності піклувальних рад:

• Конституція України;

• Закон України «Про освіту»;

• Закон України «Про некомерційні організації»;

• Закон України «Про загальноосвітні об'єднання»;

• Наказ Президента України від 31 серпня 1999 р. № 1134 «Про додаткові заходи з підтримки загальноосвітніх закладів в Україні»;

• Постанова Уряду України від 10 грудня 1999 р. № 1379 «Про затвердження Зразкового положення про Піклувальну раду загальноосвітнього закладу»;

• Типове Положення про загальноосвітній заклад, затверджений постановою Уряду України від 31.08.94 №1008;

• Статут школи

1.2. Піклувальна рада є формою самоврядування навчального закладу.

1.3.Члени піклувальної ради здійснюють свої функції на безоплатній основі.

2. Мета, задачі та компетенція піклувальної ради

2.1. Основною метою піклувальної ради є сприяння рішенню нагальних задач в галузі освіти, забезпечення фізичного і духовного здоров'я дитини й умов для її повноцінного росту, створення необхідних матеріально-технічних і фінансових умов для практичного здійснення програм розвитку НУШ.

2.2. Для здійснення мети піклувальна рада:

• сприяє залученню позабюджетних засобів для забезпечення діяльності та розвитку школи;

• сприяє організації і поліпшенню умов праці педагогічних і інших працівників школи;

• сприяє організації конкурсів, змагань, різноманітних масових позашкільних заходів школи;

• сприяє удосконаленню матеріально-технічної школи, благоустрою його

приміщень і території;

• здійснює контроль за використанням позабюджетних засобів;

• розглядає інші питання, віднесені до компетенції піклувальної ради Статутом школи;

• створює фонд підтримки при піклувальній раді школи;

• затверджує статут фонду підтримки при піклувальній раді школи.

2.3. Піклувальна рада здійснює інші види діяльності, що відповідають її цілям і задачам і не заборонені чинним законодавством України.

3. Склад, порядок формування й умови роботи піклувальної ради

3.1.Рішення про створення піклувальної ради приймає Рада школи і затверджує положення про піклувальну раду школи.

3.2.До складу піклувальної ради можуть входити учасники навчально-виховного процесу й інші особи, зацікавлені в удосконаленні діяльності та розвитку школи, у кількості 9 чоловік.

3.3.Голова піклувальної ради обирається з числа членів піклувальної ради на засіданні піклувальної ради терміном на 2 роки;

3.4.Голова піклувальної ради:

• керує діяльністю піклувальної ради і планує його роботу;

• формує порядок денний засідання піклувальної ради;

• забезпечує виконання рішень піклувальної ради;

• представляє піклувальну раду в органах державної влади, в органах місцевого самоврядування, суспільних та інших організаціях;

• організовує взаємодію піклувальної ради з директором школи;

• вирішує інші питання відповідно до своїх повноважень, передбачених Положенням про піклувальну раду школи.

3.5. За представленням голови піклувальної ради на термін і в порядку, передбаченому Положенням про піклувальну раду школи, з числа членів піклувальної ради можуть бути обрані заступник голови піклувальної ради і секретар піклувальної ради.

3.6. Члени піклувальної ради мають право:

• вносити пропозиції з питань порядку денного засідань піклувальної ради;

• брати участь в обговоренні питань, передбачених порядком денним, і в підготовці рішень піклувальної ради;

• інформувати піклувальну раду про напрямки своєї діяльності;

• вирішувати інші питання відповідно до законодавства і доручень голови піклувальної ради.

3.7. Члени піклувальної ради зобов'язані:

• бути присутніми на засіданнях піклувальної ради;

• сприяти залученню засобів для розвитку школи.

4. Порядок роботи піклувальної ради

4.1.Робота піклувальної ради здійснюється згідно з планом, затвердженим рішенням піклувальної ради.

4.2.Засідання піклувальної ради скликаються головою відповідно до затвердженого плану чи за вимогою будь-якого члена ради.

4.3. Засідання піклувальної ради проводяться не рідше одного разу на квартал.

4.4. Засідання піклувальної ради веде голова чи один із членів піклувальної ради за його дорученням.

4.5. Рішення піклувальної ради приймаються більшістю голосів від числа членів піклувальної ради й оформляються протоколом.

4.6. У засіданнях піклувальної ради за узгодженням із його головою мають право брати участь окремі громадяни і представники ради.

5. Забезпечення діяльності піклувальної ради

5.1. Діяльність піклувальної ради забезпечується школою.

5.2.Адміністрація школи на дає піклувальній раді інформацію і документацію про діяльність школи, необхідні для здійснення задач і функцій піклувальної ради, приміщення на час проведення засідання піклувальної ради, забезпечує безкоштовне користування засобами зв'язку й оргтехнікою для вирішення питань, безпосередньо пов'язаних із роботою піклувальної ради.

5.3.Члени піклувальної ради здійсняють свою діяльність на безоплатній основі.

6. Керівництво фондом підтримки при піклувальній раді

6.1. Для керівництва і здійснення нагляду за діяльністю Фонду підтримки піклувальна рада створює раду Фонду.

6.2. Рада Фонду є вищим органом керування Фонду підтримки при піклувальній раді.

7. Розв'язання суперечок

Усі суперечки, що виникають, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

8. Припинення діяльності піклувальної ради

8.1 .Припинення діяльності піклувальної ради відбувається шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу) чи ліквідації за рішенням засновників.

8.2. У випадку припинення діяльності піклувальної ради її кошти та майно, що залишилися від ліквідації, спрямовуються на мету, обумовлену рішенням засновників.

РАДА ШУБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ ст..

2019-2020 навчальний рік

До Ради школи обираються представники від учителів, учнів і батьків відкритим або таємним голосуванням. Рада школи скликається її головою один раз на чверть, її засідання є правомочним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів.

Завдання Ради школи:

здійснювати демократичне управління школою, поєднуючи єдиноначальність і колегіальність, державність та громадське управління; удосконалювати роботу школи; зміцнювати матеріально-технічну базу школи, залучаючи громадськість; брати участь у вирішенні оперативних проблем роботи школи; сприяти впровадженню наукового управління школою.

Обов'язки Ради школи та її членів:

організовувати виконання рішень конференції, затверджувати режим роботи школи; заохочувати творчі пошуки, дослідницько-експериментальну роботу педагогів; аналізувати стан роботи школи; брати участь у складанні річного плану роботи; координувати зусилля всіх керівників школи; створювати разом із директором умови для педагогічної освіти батьків; розглядати пропозиції, скарги і зауваження педагогів, учнів і батьків; заслуховувати звіти керівників школи; проводити роботу щодо виборів і призначень класних керівників, керівників гуртків, клубів, об'єднань; розглядати соціальні, житлово-побутові проблеми учнів і працівників школи; організувати громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів; контролювати витрати бюджетних асигнувань, розподіляти кошти фонду всеобучу; брати участь у проведенні атестації вчителів; інформувати колектив про свою роботу; стимулювати творчість; нести відповідальність за вирішення конкретних проблем та реалізацію покладених на неї функцій.

Рада школи має право:

ставити питання перед органами освіти про заміну директора школи, нагороджувати грамотами і цінними подарунками педагогів за успіхи і творчі пошуки в роботі, клопотати про присвоєння педагогам звань і категорій тощо.

Рада загальноосвітнього навчального закладу діє на засадах:
- законності, гласності;
- колегіальності ухвалення рішень;
- добровільності і рівноправності членства.

РАДА ШКОЛИ

Голова ради – Широкоступ Любов Анатоліївна

Члени ради:

1.Від батьківської громади:


1.1. Самойлова Людмила Олександрівна
1.2. Черненко Клавдія Миколаївна
1.3. Юхименко Віталій Володимирович
1.4Косяк Надія Василівна


2. Від вчителів:


2.1. Лисюк Лариса Володимирівна
2.2. Гаврилюк Людмида Сергіївна
2.3. Андріївська Валентина Олексіївна
2.4. Куц Діана Василівна

2. Від учнівського колективу:

3.
3.1. Черненко Альбіна Іванівна- 6 клас
3.2. Клецова Анастасія Юріївна- 7 клас
3.3. Самойлова Тетяна Петрівна- 8 клас
3.4. Рибачук Світлана Сергіївна - 9 клас
3.5. Токовенко Роксолана Володимирівна – 6 клас

4. Від громадськості:


4.1.Лаврега Миколай Петрович– священник храму святої Покрови с. Шубівка
4.2. Широкоступ Микола Васильович - голова сільської Ради
4.3. Широкоступ Любов Анатоліївна - соціальний працівник сільської Ради

ПЛАН роботи Ради школи на 2019 – 2020навчальний рік

№ пп

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний за виконання

Розділ І. Заходи, спрямовані на ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язковості загальної середньої освіти.

1.

Здійснення контролю за станом роботи з охоплення навчанням дітей шкільного віку у мікрорайоні школи

вересень

Роман М.Ю.

2.

Здійснення контролю за організацією індивідуального навчання

вересень

Олійник Л..Ю.

3.

Проведення роботи по попередженню пропусків уроків учнями школи без поважних причин

протягом року

. Члени Ради школи

Розділ ІІ. Заходи, спрямовані на підвищення ефективності навчально-виховного процесу; підтримку громадськоських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів; стимулювання заохочення учасників НВП; зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та школи з метою забезпечення єдності НВП

4.

Організація виконання рішень Ради школи та загальних зборів

протягом року

Члени Ради школи

5.

Організація роботи з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою

протягом року

Гаврилюк Ю.М.Члени Ради школи

6.

Розглянути звернення учасників НВП з питань роботи навчального закладу

протягом року

Члени Ради школи

7.

Прийняти участь в засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям

вересень - березень

Олійник Л.Ю.

8.

Розглянути питання про звернення до Правління благодійної організації школи з метою надання матеріальної допомоги окремим категоріям учнів

січень

Члени Ради школи

9.

Сприяти поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань

протягом року

Члени Ради школи

10.

Затвердити систему моральних та матеріальних заохочень учасників НВП

березень

Члени Ради школи

11.

Прийняти участь у спільному засіданні педагогічної ради та ради школи «Про представлення до нагородження учнів 9-х класів грамотою «За високі досягнення у навчанні»

травень

Члени Ради школи

Розділ ІІІ. Заходи, спрямовані на визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямків розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню НВП.

12.

Затвердження плану роботи Ради школи на 2018-2019 н.р.

вересень

Члени Ради ш-и

13.

Затвердження плану роботи навчального закладу та здійснення контролю за його виконанням

протягом року

Члени Ради школи

14.

Здійснення контролю за виконанням Статуту школи

протягом року

Члени Ради школи

16.

Затвердження режиму роботи школи

вересень

Члени Ради школи

17.

Затвердження розкладу уроків на 1 семестр 2018-2019.р.

вересень

Члени Ради школи

19.

Заслухати інформацію Про рівень навчальних досягнень учнів за 1, 2 семестри

Січень, травень

Члени Ради школи

20.

Затвердження розкладу уроків на 2 семестр 2018-2019 н.р.

січень

Члени Ради школи

21.

Прийняти участь у спільному засіданні педагогічної ради та ради школи «Про погодження робочого навчального плану загальноосвітньої школи І-ІІ ст.. на 2019-2020 н.р.»

травень

Члени Ради школи

22.

Підготувати звіт про роботу Ради школи в 2018-2019

травень

Роман М.Ю.

23.

Організувати контроль за дотриманням вимог санітарно-гігієнічного режиму в школі

січень -лютий

Члени Ради школи

24.

Організувати моніторинг навчальних приміщень з метою визначення необхідності проведення профілактичного ремонту.

травень

Члени Ради школи

Розділ ІV. Заходи, спрямовані на формування виховного середовища; створення належного педагогічного клімату; сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду; сприяння організації дозвілля учнів.

25.

Забезпечити проведення тематичних вечорів з метою покращення організації дозвілля учнів

протягом року

Члени Ради школи

26.

Забезпечити проведення музично-танцювальних вечорів з метою покращення організації дозвілля учнів

протягом року

Члени Ради школи

27.

Сприяти залученню громадськості та батьків до проведення культурно-масових заходів з учнями

протягом року

Члени Ради школи

28.

Дослідити результативність діяльності історико-краєзнавчого музею та його роль у навчально-виховній роботі

Вересень-грудень

Члени Ради школи

29.

Організувати співпрацю з органами учнівського самоврядування

протягом року

Члени Ради школи

Голова Ради школи ________________ Широкоступ Л.А.

.

ПЛАН

засідань Ради школи на 2019-2020 н.р.

І засідання

Серпень

1. Звіт директора школи і голови ради школи про роботу навчального закладу за минулий 2019-2020 н.р.

2. Затвердження та погодження річного плану роботи школи на 2019-2020 н.р. та навчальних планів.

3. Різне.

ІІ засідання

Жовтень

1. Вибори членів ради школи.

2. Планування роботи.

3. Різне.

ІІІ засідання

Грудень

1. Підсумки роботи школи за І семестр.

2. Заходи, спрямовані на підвищення ефективності навчально-виховного процесу; підтримку громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів; стимулювання заохочення учасників НВП; зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та школи з метою забезпечення єдності НВП

3. Організація роботи з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою

4. Про організацію роботи школи під час зимових канікул

ІV засідання

Лютий

1. Ознайомлення з характеристиками вчителів, що атестуються.

2. Про стан роботи з дітьми схильними до правопорушень.

V засідання

Квітень

1. Організація закінчення навчального року.

2. Підготовка школи до ремонту .

3. Організація випускного вечора.

4. Організація літнього відпочинку дітей ( пільгових категорій ).

СХВАЛЕНО

Протокол засідання

педагогічної ради

Шубівської ЗОШ

31.08.2018 № 1

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Шубівської ЗОШ

__________Т.П.Бучок

31.08.2018

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Шубівської ЗОШ І-ІІІ ст.

на 2019-2020 навчальний рік

Розділ 1

Призначення школи та засіб її реалізації

Призначення школи полягає в наданні якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку мікрорайону школи, забезпеченні їх всебічного розвитку, виховання і самореалізації особистості яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.

Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Основним засобом реалізації призначення загальноосвітнього закладу є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм. У той же час заклад має у своєму розпорядженні додаткові засоби реалізації свого призначення, а саме

· уведення в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд;

· надання учням можливості спробувати себе в різних видах діяльності (інтелектуальної, трудової, художньо-естетичної тощо);

· надання учням можливості вибору профілю навчання, темпу засвоєння навчального матеріалу;

· оригінальна організація навчальної діяльності, інтеграція навчальної та позанавчальної діяльності;

· надання широкого спектра додаткових освітніх програм і додаткових освітніх послуг.

Освітня програма, що реалізується в закладі, спрямована на: формування в учнів сучасної наукової картини світу; виховання працьовитості, любові до природи; розвиток в учнів національної самосвідомості; формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та національної культури; рішення задач, формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві; виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави; створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

Реалізація освітньої програми школи здійснюється через три рівні освіти:

початкова освіта тривалістю чотири роки;

базова середня освіта тривалістю п’ять років;

профільна середня освіта тривалістю три роки.

Розділ 2

Опис «моделі» випускника школи

Модель випускника Нової Української Школи – це необхідна основа для сміливих і успішних кроків у своє майбутнє. Всі інші здобутки у сфері компетентності може принести людині лише наполеглива цілеспрямована праця, бажання вчитися і ділитися досвідом з іншими.

Випускник школи має міцні знання і вміло користується ними. Знання та вміння отримані учнем тісно взаємопов’язані з його ціннісними орієнтирами.

Набуті життєві компетентності випускник вміло використовує для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Він вміє критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.

Наш випускник – це передусім людина творча, з великим потенціалом саморозвитку та самореалізації, широким спектром особистості:

· випускник школи добре проінформована особистість;

· прагне до самоосвіти та вдосконалення;

· готовий брати активну участь у суспільно-культурному житті громади, держави;

· є свідомим громадянином, готовим відповідати за свої вчинки;

· свідомо ставиться до свого здоров’я та довкілля;

· мислить креативно, використовуючи увесь свій творчий потенціал.

Випускник компетентний у ставленні до життя — реалізує себе через самопізнання, саморозуміння та інтелектуальну культуру.

Випускник початкових класів має знання, уміння та навички, передбачені стандартом початкової освіти. Вінупевнений у собі, старанний, працелюбний, самостійний, дисциплінований, вмотивований на досягнення успіху, вміє слухати і чути, критично мислити і має почуття самоконтролю, навички навчальної діяльності, культуру поведінки і мови, основи особистої гігієни і здорового способу життя.

Випускник базової основної школи володіє певними якостями і вміннями на рівні вимог державних освітніх стандартів успішно засвоює загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного навчального плану; має систему розумових навичок (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, класифікацію, визначення головного); володіє основами комп’ютерної грамотності; знає свої громадянські права і вміє їх реалізувати;оцінює свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей; дотримується правил культури поведінки і спілкування; веде здоровий спосіб життя; готовий до форм і методів навчання, використовуваних у старших класах.

Випускник старших класів має міцні знання на рівні вимог державних освітніх стандартів, що забезпечує вступ до закладу вищої професійної освіти та подальше успішне навчання; володіє іноземною мовою на базовому рівні; має високий рівень комп'ютерної грамотності (програмування, навички технічного обслуговування); володіє культурою інтелектуальної діяльності; знає і поважає культуру України та інших народів; поважає свою й чужу гідність, права, свободи інших людей;дотримується правил культури поведінки і спілкування; має почуття соціальної відповідальності; веде здоровий спосіб життя; володіє способами отримання інформації; прагне духовного і соціального добробуту.

Наш випускник - свідомий громадянин і патріот своєї країни, готовий до сміливих і успішних кроків у майбутнє.

Розділ 3

Цілі та задачі освітнього процесу школи

Цілі та задачі освітнього процесу на кожному рівні реалізації освітніх програм повинні бути обумовлені "моделлю" випускника, призначенням і місцем школи в освітньому просторі міста, району, мікрорайону. Вони повинні бути сформульовані конкретно, бути вимірними, досяжними, визначеними за часом, несуперечливими по відношенню одна до одної. Інакше кажучи, відповідати загальним вимогам, що пропонуються до визначення цілей і задач.

Перед школою поставлені такі цілі освітнього процесу:

1.Забезпечити засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту початкової, основної, середньої (повної) загальної освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;

2.Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;

3.Створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;

4.Формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;

5.Забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів;

6. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом своєчасного та якісного проходження курсів перепідготовки;

7.Проведення атестації та сертифікації педагогів;

8.Цілеспрямоване вдосконалення навчально-матеріальної бази школи.

Розділ 4

Навчальний план та його обґрунтування

Програма початкової освіти окреслює підходи до організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти.

Початкова освіта здобувається з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

Програма визначає загальний обсяг навчального навантаження на тиждень, забезпечує взаємозв’язки окремих предметів, курсів за вибором, їх інтеграцію та логічну послідовність вивчення які будуть подані в рамках навчальних планів:

для 1-го класу у відповідності до Державного стандарту початкової освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розробленої під керівництвом О.Я. Савченко та затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 № 268

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

* мовно-літературна - включає українську мову та літературу, іноземну мову (англійська);

* математична - спрямована на формування математичної та інших ключових компетентностей;

* природнича - має на меті формування компетентностей в галузі природничих наук, основи наукового світогляду, становлення відповідальної природоохоронної поведінки у навколишньому світі;

* технологічна - формування компетентностей в галузі техніки і технологій, здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій;

* інформативна - формування інформаційно-комунікаційної компетентності, здатності до розв’язання проблем з використанням цифрових пристроїв для розвитку, самовираження, здобуття навичок безпечної діяльності в інформаційному суспільстві;

* соціальна і здоров’язбережувальна - формування соціальної компетентності, активної громадянської позиції, підприємливості, розвиток самостійності, застосування моделі здорової та безпечної поведінки, збереження власного здоров’я та здоров’я інших;

* громадянська та історична - формування громадянської та інших компетентностей, готовності до змін шляхом осмислення зв’язків між минулим і сучасним життям, активної громадянської позиції, набуття досвіду життя в соціумі з урахуванням демократичних принципів;

* мистецька - формування цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження, поваги до національної та світової мистецької спадщини;

* фізкультурна - формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок.

Мовно-літературна освітня галузь реалізується через предмети: українська мова, українська література, іноземна мова(англійська). Математична освітня галузь через предмет – математика. Природнича, технологічна, інформативна, громадянська, історична та мистецька реалізується через інтегрований предмет – «Я досліджую світ». Фізкультурна галузь реалізується через предмет – фізична культура.

Додаток

до наказу МОН України від

21.03.2018 №268 «Про затвердження

типових освітніх та навчальних програм

для 1 – 2 класів закладів загальної

середньої освіти»

Навчальний план

для початкової школи з навчанням українською мовою

складений на основі типової навчальної програми (автор О.Я.Савченко)

Освітня галузь

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класі

1

Мовно - літературна

Навчання грамоти

8

Іншомовна

Англійська мова

2

Математична

Математика

4

Природнича,

громадянська й історична

,соціальна,здоров язбережувальна

Я досліджую світ

3

Технологічна

Дизайн і технології

1

Мистецька

Мистецтво

2

Фізкультурна

Фізична культура

3

Усього

22

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23

Програмою визначено вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання, коротко вказано відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу. Зміст програми має потенціал для формування у здобувачів освіти ключових компетентностей, передбачених стандартами початкової освіти. Спільними для всіх ключових компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.

Враховуючи інтегрований характер компетентності, у процесі реалізації Типової освітньої програми використовуються внутрішньопредметні і міжпредметні зв’язки, які сприяють цілісності результатів початкової освіти та переносу умінь у нові ситуації.

Розподіл навчальних годин за темами, розділами, вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у програмі.

для 2-4 класів розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти». відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407) з української мовою навчання з вивченням мови національної меншини.

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мова і література

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів.

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)", "Мова корінного народу, національної меншини (мова і читання)", "Іноземна мова".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура".

Освітня галузь "Технології" реалізується через окремі предмети "Трудове навчання" та "Інформатика".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво"

Варіативна складова використана на підсилення предметів інваріантної складової та продовжується вивчення курсу «Уроки для стійкого розвитку» в 2 – 4 класах з метою забезпечення цілісності здійснення пропедевтики знань учнів початкових класів ( Програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів «Уроки стійкого розвитку. Моя щаслива планета» (авт. Пометун О.І., Онопрієнко О.В., Цимбалару А.Д.)

Додаток

до наказу Міністерства освіти і науки України

від 20.04.2018 № 407 «Про затвердження

Типової навчальної програми закладів

загальної середньої освіти І ступеня

Навчальний план

початкової школи з українською мовою навчання

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класах

2

3

4

Разом

Мови і літератури

Українська мова

Літературне читання

3,5 + 0,5

3,5 + 0,5

3,5+0,5

3,5 +0,5

3.5 + 0,5

3,5 +0,5

10,5+1,5

10,5+1,5

(мовний і літературний компоненти)

Англійська мова

2

2

2

6

Математика

Математика

4

4

4

12

Природознавство

Природознавство

2

2

2

6

Суспільствознавство

Я у світі

-

1

1

2

Мистецтво

Мистецтво/музичне мистецтво, образотворче мистецтво

1

1

1

3

1

1

1

3

Технології

Трудове навчання

1

1

1

3

Інформатика

1

1

1

3

Здоров'я і фізична культура

Основи здоров'я

1

1

1

3

Фізична культура

Хореографія

2

1

2

1

2

1

6

3

Усього

20+1+3

21+1+3

21+1+3

62+3+9

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

1

1

1

6(-3)

Уроки для стійкого розвитку

1

1

1

3

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

22

23

23

68

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

25

26

26

77

Освітня програма базової середньої освіти окреслює організацію закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти і складена відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405)з навчанням українською мовою. Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальний план основної школи передбачає реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Він охоплює інваріантну складову, сформовану на державному рівні та варіативну складову.

Освітня галузь мови і літератури у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова", "Українська література", "Іноземна мова (англійська)", «Зарубіжна література».

В межах галузі «Суспільствознавство» у 5-му класі вивчається курс «Історія України (Вступ до історії)», у 6-му класі – інтегрований курс «Всесвітня історія. Історія України». Освітня галузь «Мистецтво» реалізується через окремі курси: «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво» в 5-7 класах та «Мистецтво» у 8-9 класах.

Варіативна складова навчального плану визначена з урахуванням особливості організації освітнього процесу та індивідуальних освітніх потреб учнів та використовується на підсилення предметів інваріантної складової, запровадження факультативів, курсів за вибором, що розширюють світоглядне спрямування. Для формування практичних умінь та навичок, естетичного виховання введено факультатив «Технологія вирощування рослин (квітів)». (Програма «Технологія вирощування рослин (квітів) та догляд за ними». Боринець Н.І., Лист МОНУ № 1/11-8205 від 27.08. 2012 року). Для підвищення інтересу до вивчення математики та інформатики, з метою зменшення розриву між рівнем початкової і основної школи введено по 1год індивідуальних занять в 5 класі.В 5 – 9 класах вводиться по 0,5 год індивідуальних занять з української мови за побажаннями учнів та батьків. З метою допомогти молодій людині пізнати цінності життя,цілеспрямовано формувати її внутрішні ресурси і стабільність, вміння пристосуватись до вимог суспільства та обрати вірно майбутній фах, з метою допрофільної освіти додано по 1 год. біології в 6 – 9 класах, по 0,5 хімії в 8 – 9 класах та факультативні курси «Людина і світ професій» (Програма «Людина і світ професій». Бех І.Д., Лист МОНУ України від 16.08.2013 № 1/11 – 6441) та «Дизайн і технології» (Програма «Технології і дизайн », Масол Л.І., , Лист МОНУ України від 16.08.2013 № 1/11 – 6441).

Додаток 1

до наказу Міністерства освітим і науки України

від 20.04.2018 № 405»Про затвердження типової навчальної програми закладів

загальної середньої освіти ІІ ступеня»

Навчальний план для учнів 5 - 9 класів закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Освітні галузі

Предмети

Кількість годин на тиждень у класах

5

6

7

8

9

Мови і літератури

Українська мова

3,5

3,5

2,5

2

2

Українська література

2

2

2

2

2

Англійська мова

3

2

2

2

2

Зарубіжна література

2

2

2

2

2

Суспільство-знавство

Історія України

1

1

1

1,5

1,5

Всесвітня історія

-

1

1

1

1

Основи правознавства

-

-

-

-

1

Мистецтво*

Музичне мистецтво

1

1

1

-

-

Образотворче мистецтво

1

1

1

-

-

Мистецтво

-

-

-

1

1

Математика

Математика

4

4

-

-

-

Алгебра

-

-

2

2

2

Геометрія

-

-

2

2

2

Природо-знавство

Природознавство

2

-

-

-

-

Біологія

-

2

2

2

2

Географія

-

2

2

2

1,5

Фізика

-

-

2

2

3

Хімія

-

-

1,5

2

2

Технології

Трудове навчання

2

2

1

1

1

Інформатика

1

1

1

2

2

Здоров’я і фізична культура

Основи здоров’я

1

1

1

1

1

Фізична культура**

3

3

3

3

3

Разом

25,5+3

26,5+3

28+3

28,5+3

30+3

Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації

4,5

4,5

3,5

4

4

Індивідуальні заняття з української мови

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

I. Технологія вирощування рослин

1

1

II. Індивідуальні заняття з біології

1

1

1

1

III. Індивідуальні заняття з хімії

1

0,5

0,5

IV. Індивідуальні заняття з інформатики

1

V. Людина і світ професій

1

1

VI. Дизайн і технології

1

1

Гранично допустиме навчальне навантаження

28

31

32

33

33

Всього (без урахування поділу класів на групи)

27+3

30+3

30,5+3

31,5+3

33+3

Освітня програма профільної середньої освіти окреслює рекомендовані підходи до планування й організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти і складена відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 )з екологічним профілем для учнів 10 класу. Для учнів 11 класу - до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 406 )з українською мовою навчанням та теж екологічним профілем.

Навчальний план для 10 класу містить загальний обсяг навчального навантаження та тижневі години на вивчення базових предметів, вибірково-обов’язкових предметів, профільних предметів і спеціальних курсів, а також передбачає години на факультативи, індивідуальні заняття.

Вивчаються базові предмети: «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Іноземна мова», «Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Математика», «Фізична культура» і «Захист Вітчизни». Передбачено вивчення окремих природничих дисциплін: «Фізика і астрономія», «Біологія і екологія», «Хімія», «Географія». Включено вибірково-обов’язковий предмет «Технології», що вивчається на рівні стандарту.

У навчальній програмі для 10 класу виокремлені наскрізні лінії «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», які інтегрують ключові і загальнопредметні компетентності і сприяють формуванню в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих. Учні навчаються на індивідуальній формі.

Додаток !

до наказу МОН України

від 23.02.2004 № 132

зі змінами, внесеними

наказом від 05.02. 2009 № 66,

Положення про індивідуальну

форму навчання в

загальноосвітніх навчальних закладах,

затвердженого наказом Міністерства

освіти і науки від 20.12.2002 № 732,

зареєстроване в Міністерстві юстиції

України 08.01.2003 № 9/7330, зі змінами,

внесеними наказами МОН України

від 15.10. 2004 № 797 та від 19.05.2008

№ 432

Предмети

Кількість годин

на тиждень у класах

Інваріантний складник

Базові предмети

Українська мова

1

Українська література

1

Зарубіжна література

0,3

Англійська мова

0,5

Історія України

0,5

Всесвітня історія

0,5

Громадянська освіта:людина і світ

0,9

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

2

Біологія і екологія

1

Географія

0,8

Фізика і астрономія

1,5

Хімія

0,5

Фізична культура

0,5

Захист Вітчизни

0,5

Вибірково-обов’язкові предмети

0,5

Технології

0,5

Разом

12

Для учнів 11 класу використано навчальний план екологічного профілю для шкіл з українською мовою навчання. Запроваджено індивідуальну форму навчання.

Додаток 1’

до наказу МОН України

від 23.02.2004 № 132

зі змінами, внесеними

наказом від 05.02. 2009 № 66,

Положення про індивідуальну

форму навчання в

загальноосвітніх навчальних закладах,

затвердженого наказом Міністерства

освіти і науки від 20.12.2002 № 732,

зареєстроване в Міністерстві юстиції

України 08.01.2003 № 9/7330, зі змінами,

внесеними наказами МОН України

від 15.10. 2004 № 797 та від 19.05.2008

№ 432

Предмети

Кількість годин на тиждень у класах

Інваріантний складник

Українська мова

1

Українська література

0,65

Зарубіжна література

0,25

Англійська мова

0,8

Історія України

0,5

Всесвітня історія

0,5

Громадянська освіта:

Економіка

Людина і світ

-

0,65

0,4

Художня культура

0,25

Алгебра

0,6

Геометрія

0,5

Астрономія

0,25

Біологія

2

Фізика

0,75

Хімія

0,25

Екологія

0,9

Технології

0,5

Інформатика

0,5

Фізична культура

0,5

Захист Вітчизни

0,25

Разом

12

Розділ 5

Особливості організації освітнього процесу та застосовування

в ньому педагогічних технологій

Соціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили пріоритети в галузі освіти. Школа потребує нових нетрадиційних ідей, теорій, що відповідали б оптимальному розвитку дитини, сучасним потребам людства.

Створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини – основна мета, що покладена в основу технологій навчання. Незважаючи на розмаїття нововведень, основною формою організації навчальної діяльності залишається урок.

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку: формування компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок.

Також передбачені екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, лекції конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, забезпечуючи досягнення очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах з предмету. Перевірка та оцінювання досягнення компетентностей здійснюватися у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття. Для підготовки до заліків та іспитів проведяться оглядові консультацій, які допомагають учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів.

У закладі широко впроваджуються інформаційно-комунікативі технологій. Застосування ІКТ в освітньому процесі базується на загальному розумінні зміни ролі інформації та принципах інформаційної взаємодії в різних напрямках освітньої діяльності Це дозволяє формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності, критичне і логічне мислення, вміння приймати рішення, співпрацювати в команді, бути конкурентоздатними та впевненими особистостями.

Вчителями закладу створена модель уроків на основі синтезу оригінальних прийомів, елементів інноваційних педагогічних методик і інформаційно-комунікативних технологій та традиційних форм організації освітнього процесу. Розширено предметне навчальне середовище, створенні умови для оптимального розвитку навичок роботи з інформацією, формування вмінь і навичок дослідницької і пошукової роботи.

Серед використовуваних засобів: мультимедійні презентації, мультимедійні карти, проекти, онлайн-тести, програмовані засоби навчення та інше.

Вчителі не тільки самі активно використовувують інтернет-ресурси, сучасні інформаційні технології, але й забезпечують їх активне використання учнями. Тому створенні вчителями персональні предметні сайти є однією з важливих форм роботи сучасного вчителя і є поштовхом для подальшого освоєння нових сучасних веб-ресурсів відповідно до вимог ІКкомпетентності, що важливо у процесі модернізації навчання в сучасній школі.

Розділ 6

Показники (вимірники) реалізації освітньої програми

Рівень досягнень учнів буде вивчатись: шляхом моніторингу знань, умінь і навичок з окремих предметів; проведення контрольних випробувань учнів; участі учнів школи у предметних олімпіадах різного рівня, Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та турнірах; шляхом складання та захисту наукових проектів та участі в роботі МАН; аналізу результатів участі учнів у ДПА і ЗНО.

Розділ 7

Програмно – методичне забезпечення освітньої програми

І ступінь

1 клас

Предмет

Програма

Українська мова

Математика

Англійська мова

«Я досліджую світ»

«Мистецтво»

Типова освітня програма початкової освіти ( автор О.Савченко)

Наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

2 клас

Предмет

Програма

Українська мова

Літературне читання

Математика Природознавство

Я у світі Інформатика

Трудове навчання

Англійська мова Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

Фізична культура Основи здоров’я

Навчальні программами для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України від 12.09.2011 № 1050.Зміни до таких програм: «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура», «Основи здоров’я») НаказМіністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»

3 клас

Предмет

Програма

Українська мова

Літературне читання

Математика Природознавство

Я у світі Інформатика

Трудове навчання

Англійська мова Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

Фізична культура Основи здоров’я

Навчальні программами для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України від 12.09.2011 № 1050.Зміни до таких програм: «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура», «Основи здоров’я») НаказМіністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»

4 клас

Предмет

Програма

Українська мова

Літературне читання

Математика Природознавство

Я у світі

Інформатика

Трудове навчання

Англійська мова Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

Фізична культура Основи здоров’я

Навчальні программами для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України від 12.09.2011 № 1050.Зміни до таких програм: «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура», «Основи здоров’я») НаказМіністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»

ІІ ступінь

5 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Укр. література

Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Математика

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Зарубіжна література

Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Англійська мова

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Природознавство

Програма з природознавства для загальноосвітніх навчальних закладів

5 клас 2017 рік (наказ МОН України від 07.06. 2017 №804)

Історія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Трудове навчання

Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804

Основи здоров’я

Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80

Інформатика

Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

Фізична культура

Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Мистецтво

Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

6 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Укр. література

Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Математика

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Зарубіжна література

Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Англійська мова

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Біологія

Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Географія

Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Історія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Трудове навчання

Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804

Основи здоров’я

Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80

Інформатика

Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

Фізична культура

Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Мистецтво

Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

7 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Укр. література

Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Алгебра

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Геометрія

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Зарубіжна література

Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Англійська мова

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Біологія

Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Географія

Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Хімія

Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Фізика

Фізика. 7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804

Історія України

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Всесвітня історія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Трудове навчання

Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804

Основи здоров’я

Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80

Інформатика

Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

Фізична культура

Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Мистецтво

Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

8 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Укр. література

Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Алгебра

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Геометрія

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Зарубіжна література

Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Англійська мова

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Біологія

Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Географія

Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Хімія

Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Фізика

Фізика. 7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804

Історія України

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Всесвітня історія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Трудове навчання

Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804

Основи здоров’я

Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80

Інформатика

Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

Фізична культура

Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Мистецтво

Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

9 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Укр. література

Українська література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Алгебра

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Геометрія

Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Зарубіжна література

Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Англійська мова

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Біологія

Біологія. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Географія

Географія. Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Хімія

Хімія. 7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Фізика

Фізика. 7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804

Історія України

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804

Всесвітня історія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 р. №804

Правознавство

Правознавство. Практичний курс. 9 клас. (авт. Ремех Т.О., Пометун О.І.). Програма, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

Трудове навчання

Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9 класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017№804

Основи здоров’я

Навчальна програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім «Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804

Інформатика

Інформатика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

Фізична культура

Фізична культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Мистецтво

Мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

ІІІ ступінь

10 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Укр. література

Українська література: 10-11 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804

Алгебра

Математика. Навчальна програма для учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Геометрія

Математика. Навчальна програма для учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804)

Зарубіжна література

Програма із зарубіжної літератури для 10 – 11класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Рівень стандарту. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407

Англійська мова

Навчальні програми з для 10 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407

Біологія

Біологія і екологія. Програма для 10 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, профільний рівень затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407

Географія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407

Хімія

Хімія. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407

Фізика та

Астрономія

Фізика та астрономія. Програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407

Історія України

Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407

Громадянська освіта

Навчальна програма інтегрованого курсу для 10 класів. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407

Всесвітня історія

Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи. Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407

Трудове навчання

Технології. 10-11 класи (авт.: А. Терещук та інші).

Фізична культура

Навчальна програма «Фізична культура. 10-11 кл. Наказ МОН від 29.50.2017 № 657

11 клас

Предмет

Програма

Укр. мова

Українська мова. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. (затверджена наказом МОН від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту; рівень стандарту зі змінами, затверджена наказом Міністерства від 14.07.2016 № 826.)

Укр. література

Українська література. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена наказом Міністерства від 28.10.2010 № 1021, крім академічного рівня та рівня стандарту, затверджена наказом МОН від 14.07.2016 № 826.

Алгебра

Математика. Навчальні програми для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень, поглиблене вивчення). Наказ МОН від 14.07.2016 № 826

Геометрія

Математика. Навчальні програми для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень, поглиблене вивчення). Наказ МОН від 14.07.2016 № 826

Зарубіжна література

Світова література. 10-11 класи - за програмами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту та академічного рівня зі змінами 2016 року

Англійська мова

Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). Лист МОН від 22.02.2008 № 122

Біологія

Біологія. Програма для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 14.07.2016 № 826

Географія

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень). Наказ МОН від 28.10.2010 № 1021

Хімія

Хімія. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 14.07.2016 № 826).

Екологія

Рівень стандарту (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826)

Фізика

Астрономія

Фізика та астрономія. Програми профільного навчання для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України №1021від 28.10.2010 р. зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07. 2016 р. № 826

Історія України

Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи. Програми, затверджені наказом Міністерства від 14.07.2016 р. № 826.

Людина і світ

Рівеь стандарту / Академічний рівень (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826)

Всесвітня історія

Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи. Програми, затверджені наказом Міністерства від 14.07.2016 р. № 826.

Трудове навчання

Технології. 10-11 класи (авт.: А. Терещук та інші).

Економіка

Рівень стандарту (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826)

Інформатика

Рівень стандарту (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826)

Фізична культура

Рівень стандарту

Навчальна програма «Фізична культура. 10-11 кл.» розроблена відповідно до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р.

Художня культура

Художня культура. 10 – 11-х класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Програмне забезпечення варіативного компоненту

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

№ з\п

Назва курсу

Науково-методичне забезпечення (програма)

1

Уроки для стійкого розвитку.

Моя щаслива планета

Програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів «Уроки стійкого розвитку. Моя щаслива планета» (авт. Пометун О.І., Онопрієнко О.В., Цимбалару А.Д.)

ОСНОВНА ШКОЛА

№ з\п

Назва курсу

Науково-методичне забезпечення (програма)

1

Технологія вирощування квітів (рослин)

Програма «Технологія вирощування рослин (квітів) та догляд за ними». Боринець Н.І., Лист МОНУ № 1/11-8205 від 27.08. 2012 року)

2

Технології і дизайн

Програма «Технології і дизайн », Масол Л.І., , Лист МОНУ України від 16.08.2013 № 1/11 - 6441

3

Людина і світ професій

Програма «Людина і світ професій». Бех І.Д., Лист МОНУ України від 16.08.2013 № 1/11 - 6441

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 554

Коментарi