Мета методичної роботи:
Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методики його викладання; впровадження інновацій в навчально-виховний процес; створення власної моделі школи.
Структура методичної роботи ґрунтується на традиційних формах роботи.
Колективні – педагогічні ради, методичні виставки, педагогічні читання.
Групові - методична рада, науково-методичні наради, психолого-педагогічні семінари, круглі столи, предметні тижні.
Індивідуальні – самоосвіта вчителів, робота над індивідуальними педагогічними темами, перепідготовка та переатестація, відкриті уроки.
Основні завдання методичної роботи.
1. Робота над науково-методичною проблемою «Формування творчої особистості учня шляхом використання засобів креативної освіти та інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та управлінській діяльності школи»
2. Вивчати та впроваджувати в практику нові педагогічні технології.
3. Продовжити роботу над впровадженням а НВП інформаційно-комунікаційних технологій та методів креативної освіти.
4. Впроваджувати нові методики викладання з метою розвитку творчих здібностей учнів та підвищення їх пізнавального інтересу.
5. Активізувати роботу вчителів над темами самоосвіти.